Dziennikarka kulinarna, Barbara Starecka, stworzyła nowy format podcastu – mlaszczące kulinarne słuchowisko. W każdy niedzielny poranek, można posłuchać nowych rozmów z zaproszonymi gośćmi. Teraz w otoczeniu słodkich deserów można zobaczyć Starecką na sieci nośników Smart Citylight i na Led Space Warexpo w samym centrum Warszawy.
Bohaterami podcastu są smakosze różnych profesji. Wśród dotychczasowych gości znaleźli się m.in. piosenkarka Katarzyna Nosowska, terapeutka Marta Niedźwiecka, pisarka Anna Dziewit Meller i raper Piotr Więcławski „Vienio”. Największą grupę słuchaczy stanowią kobiety w wieku 28-34 lat. Podcast od czasu premiery znalazł się na dwunastym miejscu najpopularniejszych w Polsce wg rankingu Spotify, a Starecka za stworzenie programu pobudzającego apetyt na życie została nominowana do nagrody „Kobieta Roku” magazynu Glamour. W listopadzie 2022 roku dziennikarka pojawiła się na okładce magazynu Wysokie Obcasy, która promowała rozmowę z nią na temat kulis powstania słuchowiska.
– Od wielu lat piszę o jedzeniu i podróżuję po świecie eksplorując jego zróżnicowaną kuchnię. To jest mój sprawdzony przepis nie tylko na zaspokojenie ciekawości, lecz także na budowanie relacji z ludźmi. Dlatego moich gości zapraszam do wspólnego stołu, by kęs za kęsem delektować się spotkaniem i uważnie rozsmakować w teraźniejszości. Dlaczego przy deserach? Bo są dla mnie symbolem małej przyjemności na którą każdy może sobie pozwolić. Nawet w najtrudniejszych czasach. Dosłownie i w przenośni – tłumaczy Starecka.
Promocję podcastu wspiera kampania outdoorowa Warexpo. Wykorzystano spektakularną przestrzeń Led Space w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska oraz nośniki typu Smart Citylight zlokalizowane przy ul. Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu. W miejscach, z których korzysta potencjalna grupa docelowa słuchaczy podcastu.
– Spektakularna przestrzeń wizyjna LED space oraz sieć nośników w prestiżowym centrum Warszawy to gwarancja szerokiego dotarcia do zaangażowanych odbiorców. Dzięki skali, ale także formie przekazu wizualnego pozyskujemy uwagę odbiorcy reklamy i zatrzymujemy ją na dłużej – mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.
Podcastu „Z Pełnymi Ustami” można słuchać na Spotify, Tidal, Apple Podcasts, Google, Amazon i Anchor. Jego oprawę graficzną opracowała Katarzyna Dziedzic, a nagrania realizuje Artboyz Studios.
Zdjęcia: Rafał Meszka
Art direction: Małgorzata Białobrzycka
Przygotowanie kolorowych galaretek: Karolina Koszewska
Włosy: Maria Padykuła / Głowy do góry, makeup: Marta Kuśmierek, paznokcie: Salon Wisła